Monday 10 September 2012

کوئی ایک شخص تو یوں ملے کہ سکوں ملے



کوئی ایک شخص تو یوں ملے کہ سکوں ملے

کوئی ایک لفظ تو ایسا ھو کہ قرار ھو


کہیں ایسی رت بھی ملے ہمیں جو بہار ھو


کبھی ایسا وقت بھی آئے کہ ہمیں پیار ھو



کوئی ایک شخص تو یوں ملے۔۔۔۔۔۔ کہ چراغ ِ جاں


اسے نور دے، اسے تاب دے، بنے کہکشاں


کوئی غم ھو جس کو کہا کریں، غم ِ جاوداں


کوئی یوں قدم ملائے کہ بنے کارواں




کوئی ایک شخص تو یوں ملے۔۔۔۔۔


میری راہ گزار ِ خیال میں کوئی پھول ھو


میں سفر میں ھوں میرے پاؤں پہ کبھی دھول ھو


مجھے شوق ھے کبھی مجھ سے بھی کوئی بھول ھو


غم ِ ہجر ھو، شبِ تار ھو ، بڑا طول ھو




کوئی ایک شخص تو یوں ملے۔۔۔۔


کہ جو عکس ِ ذات ھو ہوبہو


میرا آئینہ میرے روبرو


کوئی ربط جس میں، نہ میں نہ تو


سر ِ خامشی کوئی گفتگو


کوئی ایک شخص تو یوں ملے کہ سکوں




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Wordpress Gadgets