Sunday 15 July 2012

Kabhi ShEhaR ShEhaR Men AaM Tha TeRa NaaM Bhi MeRa NaaM Bhi




Sar-E- HuSN-e-KaLam ThA TeRa NaaM Bhi MeRa NaaM Bhi

Kabhi ShEhaR ShEhaR Men AaM Tha TeRa NaaM Bhi MeRa NaaM Bhi


Abi KhaaK Par Bi LiKhEn To MoJ-e-HaWa MiTa DeTi Hai

Kabhi ZeeNaT-E-DaR-O-BaM Tha TeRa NaaM Bhi MeRa NaaM Bhi


BhaRey DiN Ki ZaRd TmAzToN Men BuJhE BuJhEy Sey RahEy MagaR

RuKh-E-ShAb Pey MaH-E-TmAAm Tha TeRa NaaM Bhi MeRa NaaM Bhi


MeRey DiL Sey Tu Ney KhuRCh DiYa TeRey DiL Sey MeN Ney GaNwA DiYa

Kabhi MiSL-E-NaQsH-E-DaWaaM Tha TeRa NaaM Bhi MeRa NaaM Bhi


Abhi MoHsiN Be KhabaR MiLey To NaYe DiNoN Ko UdHeRRnA

Keh GaYe DiNo Ka PyAm Tha TeRa NaaM Bhi MeRa NaaM Bhi...





سَرِ حُسنِ کلام تھا، تیرا نام بھی میرا نام بھی
کبھی شہر شہر میں عام تھا، تیرا نام بھی میرا نام بھی

کبھی خاک پر بھی لکھیں تو مَوجِ ہَوا مِٹا کے اُلجھ پڑے
کبھی زینتِ دَر وب ام تھا، تیرا نام بھی میرا نام بھی

بھرے دن کی زرد تمازتوں میں بجھے بجھے سے رہے مگر
رُخِ شب پہ ماہِ تمام تھا، تیرا نام بھی میرا نام بھی

میرے دل سے توُ نے کُھرچ دیا تیرے دل سے میں نے گنوا دیا
کبھی مثلِ نقشِ دوام تھا، تیرا نام بھی میرا نام بھی

اسے راکھ ہوتی ہوئی سحر کی ہوَا کے ہاتھ سے چھین لے
کہ متاعِ محفلِ شام تھا، تیرا نام بھی میرا نام بھی

ابھی "محسنِ" بے خبر مِلے تو نئے دِنوں کو اُدھیڑنا
کہ گئے دِنوں کا پیام تھا، تیرا نام بھی میرا نام بھی


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Wordpress Gadgets